Regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep www.ekskluzywneprezenty24h.pl
Adres siedziby:
FHU „TRENDI”
ul. Warszawska 30 lokal 16
25-312 Kielce
NIP: 664-101-78-36
Nr konta bankowego : 23 1440 1390 0000 0000 1245 6867
1. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Kupującym, a sklepem internetowym www.ekskluzywneprezenty24h.pl – zwanym dalej Sprzedającym.
2. W sklepie internetowym www.ekskluzywneprezenty24h.pl sprzedawane są wyłącznie produkty oryginalne, objęte gwarancją producenta lub sklepu. Warunki jak i okres gwarancji podane są na każdej karcie gwarancyjnej, którą otrzymuje Kupujący wraz z towarem i dowodem sprzedaży.
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez sklep internetowy www.eksluzywneprezenty24h.pl
2. Do realizacji zamówienia koniecznie jest podanie adresu dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail).
3. W przypadku podania nieprawdziwych, nie pełnych lub błędnych danych - Sprzedający spróbuje skontaktować się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sprzedający może odstąpić od umowy sprzedaży.
4. Standardowo czas realizacji zamówienia złożonego drogą elektroniczną lub telefonicznie trwa maksymalnie do 48 godzin. Staramy się bardzo, aby wysyłać produkty do godziny 14 dnia nastepnego przy zamówieniach złożonych popołudniami i wieczorami oraz do godziny 14 tego samego dnia gdy zamówienie zostało złożone do godziny 13 tego samego dnia. W przypadku zamówienia produktu, który nie jest dostępny na stanie, czas realizacji zamówienia może wydłużyć się nawet do 14 dni, o czym zostaną Państwo poinformowaniu po przyjęciu przez Nas zamówienia. Produkty opatrzone opisem DOSTĘPNY są dostępne w naszym magazynie, co oznacza, że można je nabyć nawet w dniu złożenia zamówienia w godzinach pracy naszego biura handlowego. Kupujący zobowiązany jest jednak do wcześniejszego powiadomienia Sprzedawcy o chęci tak szybkiego odbioru, gdyż towar przechowywany jest w magazynie.
5. W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy zażądać zaliczki pełniącej funkcję zadatku w rozumieniu art. 394 ust 1 Kodeksu Cywilnego.
6. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez Kupującego zostanie potwierdzone drogą telefoniczną lub mailową. Sklep nie realizuje nie potwierdzonych zamówień. Zamówienia potwierdzane są w dni powszednie. Zamówienia złożone w weekend potwierdzane są przez Sprzedającego najwcześniej w poniedziałek rano.
7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Sprzedający skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
8. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu, lub wycofać je do momentu jego potwierdzenia. Wprowadzanie zmian lub wycofanie jest możliwe poprzez kontakt e-mailem: sklep@ekskluzywneprezenty24h.pl
9. W przypadku potwierdzenia zamówienia i nieodebrania przesyłki dostarczonej w terminie zgodnym z zapisem w regulaminie, klient może zostać obciążony kosztami związanymi z obsługą zamówienia, wysyłką oraz kosztami przesyłki zwrotnej.
1.Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Sklep internetowy www.eksluzywneprezenty24h.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
3. Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
A. Przelew na rachunek bankowy.
B. Gotówką przy odbiorze osobistym
C. Przy odbiorze za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub Poczty Polskiej.
D. Szybkie płatności on-line - payu.pl,
4. W przypadku braku wpływu środków na konto w terminie 7 dni od potwierdzenia zamówienia, gdy Kupujący wybrał opcję zapłaty przelewem bankowym, zamówienie jest anulowane. O fakcie tym Sklep zawiadamia Kupujacego e-mailem.
1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Kupującego i określony w zamówieniu sposób.
2. Termin dostawy ustalany jest z Kupującym podczas potwierdzania przez Sprzedającego zamówienia.
3. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest w dni robocze (poniedziałek- piątek) na terenie całej Polski za pośrednictwem poczty kurierskiej DHL i Poczty Polskiej.
4. Klient nie jest obciążany kosztami przesyłki przy zakupie towarów powyżej 450,00 złotych.
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Zwrot jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą/paragonem/gwarancją oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych, od momentu otrzymania przez sklep zwróconego towaru, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
3. Przesyłkę należy nadać na Swój koszt pod podany na stronie adres siedziby.
4. Jeśli po otrzymaniu zamówienia , okaże się, iż towar jest wadliwy, należy niezwłocznie wysłać go wraz z kartą gwarancyjną na adres naszego biura handlowego – siedziby.
5. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. W przypadku zwrotu towaru, za który zapłacono poprzez Płatności.pl, sklep zwraca kwotę zapłaconą za towar, pomniejszoną o potrąconą prowizję przez Płatności.pl.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji i pełnej obsługi niniejszego zamówienia przez sklep www.ekskluzywneprezenty24h.pl zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883).
Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
Informacje dotyczące danych osobowych na podstawie artykułu 13 RODO Administratorem twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, od dnia 25.05.2018 r. jest Firma: FHU TRENDI , 25-312 Kielce ul. Warszawska 30 lokal 16, właściciel sklepu internetowego www.ekskluzywneprezenty24h.pl zwanego dalej Sklepem. Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?Napisz do wyznaczonego przez nas administratora danych osobowych na adres e-mail: sklep@ekskluzywneprezenty24h.pl
Skąd mamy Twoje dane?Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas zakładania konta, a także później, w związku z zakupami dokonywanymi przez Ciebie w naszym Sklepie. Twoje dane osobowe jakimi dysponujemy to: imię i nazwisko, wiek, adres zamieszkania, adres e-mail,numer telefonu. Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez nasz Sklep.Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do:
Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych. Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Sklepu, którym jest:
Jeśli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:
Zgodę na przetwarzanie danych osobowych składasz automatycznie zamawiając towar w sklepie, możesz ją wycofać przesyłając na nasz adres e-mail ze swoim „ żądaniem bycia zapomnianym”. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dopóki nie wycofasz zgody. Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę sprzedaży zawartą z Tobą, a tym samym świadczyć Ci usługę sprzedaży zamówionego towaru:
Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z usług Sklepu. Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne. Jakie masz uprawnienia wobec Sklepu w zakresie przetwarzanych danych?Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj.
Z uprawnień tych możesz skorzystać, gdy:
Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jes Głowny inspektor Danych Osobowych. W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych?Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:
Pamiętaj, że z prawa sprzeciwu możesz skorzystać od 25 maja 2018 roku. Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?Twoje dane osobowe nie są nikomu udostępniane. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej. W przypadku organizacji programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział – będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas ich trwania i okres rozliczenia wręczania nagród. W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych będziemy przechowywać dane przez okres, w którym Sklep zobowiązana jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne. Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Twoje prawa?Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. |
Prawo do usunięcia swoich danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym)
Na podstawie art.17 RODO, osoba której dane osobowe są przetwarzane, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danych osobowych. Administrator będzie zobowiązany dane te bez zbędnej zwłoki usunąć, jeżeli zajdzie jedna z następujących okoliczności: a) dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane; b) osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania; c) osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania; d) dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem; e) dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega administrator; f) dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego, o których mowa w art. 8 ust. 1. Niniejszym zgłaszam takie żądanie. Proszę o zakreślenie właściwego punktu , oraz czytelnego podpisania żądania wraz z wpisaniem daty złożenia żądania.Na podstawie art.17 RODO, osoba której dane osobowe są przetwarzane, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danych osobowych. Administrator będzie zobowiązany dane te bez zbędnej zwłoki usunąć, jeżeli zajdzie jedna z następujących okoliczności:
a) dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
b) osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
c) osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania;
d) dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
e) dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega administrator;
f) dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego, o których mowa w art. 8 ust. 1.
Niniejszym zgłaszam takie żądanie.
Proszę o zakreślenie właściwego punktu , oraz czytelnego podpisania żądania wraz z wpisaniem daty złożenia żądania.
|
1. Dbamy o to, żeby wszelkie opisy produktów były sprawdzone i rzetelne. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy w ich opisie.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
3. Firma FHU 'TRENDI” właściciel sklepu www.ekskluzywneprezenty24h.pl zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych wyłącznie dla potrzeb marketingowych firmy (dotyczy tylko tych klientów, którzy przy wypełnianiu formularza zamówień wyrażą zgodę na przetwarzanie danych)
4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonywania umowy.
5. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.
1. Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
2. Więcej o cookies można znaleźć w dziale Polityka Cookies lub na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl.